Op werkdagen voor 17:00 besteld, dezelfde dag verzonden. Gratis verzenden vanaf € 75,00

Home » Klachtenregeling

Klachten en aansprakelijkheid

 

Voor verzending worden de producten zorgvuldig gecontroleerd door Style & Match en doen wij er alles aan om klachten te voorkomen . Mochten er desondanks toch klachten zijn over een besteld product, dan kan de klant dit kenbaar maken via e-mail:info@stylenmatch.nl. Style & Match zal zo spoedig mogelijk, doch binnen zeven werkdagen telefonisch of via e-mail op de klacht reageren.

 

Style & Match zal de klacht beoordelen. Indien een klacht gegrond is, vergoedt Style & Match maximaal het orderbedrag plus de verzendkosten voor het retourneren.

 

Style & Match is niet aansprakelijk voor schade ontstaan door ondeugdelijk gebruik van het product.

 

Door individuele instellingen van beeldschermen, kunnen kleurafwijkingen niet uitgesloten worden.

 

Style & Match is niet aansprakelijk voor directe of indirecte schade die na levering, door welke oorzaak dan ook, ontstaan is bij de klant of aan derden.

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@stylenmatch. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."